петък, август 05, 2011

Малина и Азис vs. Никос Вертис

Малина и Азис играят много нечестно и обединяват усилия,за да преправят калпаво една от любимите ми гръцки песни - Никос Вертис - Пес то му ксана(Кажи ми го отново)


Ето и пошлият вариант на жената мъж и Малина,залага се повече на визия отколкото на глас:


Πες το μου ξανά

Καλλιτέχνης: Νίκος Βέρτης
Συνθέτης: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Στιχουργός: Ηλίας Φιλίππου

Στίχοι:

Πες το μου ξανά ότι μ΄αγαπάς

αγκαλιά στ'αστέρια να με πας

πάθος μου γλυκό μ'ένα σου φιλί

η καρδιά να σπάσει σαν γυαλί

να μην ξημερώσει η νύχτα αυτή

και αγκαλιά η μέρα να μας βρει

Κοίταμε ξανά μια ζεστή ματιά

φτάνει να μου κλέψει την καρδιά

μ'έναν στεναγμό δώσε μου ζωή

κάνε την αγάπη μας γιορτή

να μην ξημερώσει η νύχτα αυτή

και αγκαλιά η μέρα να μας βρει

Τώρα που μιλούν μόνο οι ματιές

από μένα ζήτα ότι θές

κέρνα με φωτιά δως μου αφορμή

να μας ταξιδέψει το κορμί

να μην ξημερώσει η νύχτα αυτή

και αγκαλιά η μέρα να μας βρει

και αγκαλιά η μέρα να μας βρεί

σώμα μου καρδιά μου και ψυχή


Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Източник: greekmusique.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Democratic Party Political Blogs - Blog Catalog Blog Directory Politics Blogs - Blog Rankings Blog directory Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор.