събота, септември 04, 2010

Ахмед Доган ли е проклятието на България?


Някой да си спомня за отдавна забравеното от медиите стихотворение на Недялко Йорданов "Моята молитва":
Дядо Господи, прости ми,
моля ти се от душа.
Като Костов надари ме
никога да не греша.

Като Костов да изричам
обещания безчет.
Като Костов да обичам
всеки български поет.

Вкарай ме във антуража -
Бакърджиев да съм аз.
Хем да лижа, хем да мажа
с постен ум и мазен глас.

В този повсеместен хаос
трябва да се сложи ред.
Направи ме син на Краус
или на Соколов - зет.

Времето ни е пиратско,
няма съвест, няма срам.
Ах, кебапче депутатско
дай ми евтино да ям.

Дай ми, Боже, в парламента
Данчо Цоневия пай.
Нищо, че ми викат мента,
но бюджета ти ми дай.

Ако ти се вижда множко,
дай ми някакъв процент.
Дай ми, Боже, да съм Божков -
строен български левент.

Направи ме мижитурка,
дай ми като братовчед
малка, спретната къщурка
с Христо Бисеров отпред.

Дай ми в тази разсипия
да съм пръв и да съм най.
Да ми стане бащиния
хубавия роден край."/край на цитата/
А как усилено го разпространяваха по едно време всякакви телевизии,вестници и радиа - май с едничката цел да компрометират Иван Костов,който тогава беше министър-председател.Аз си спомних за него като видях в петъчния парламентарен контрол Христо Бисеров да задава въпрос на вътрешния министър Цв. Цветанов.Става дума за извършената от кърджалийската полиция проверка в дома на семейство Мустафови,тъй като синът им Карим е бил посредник при предоставянето на сексуални услуги срещу заплащане.Карим Мустафов поръчал две проститутки от сводника Джем Мустафа.Поръчаните проститутки са свидетелствали,че са свършили това,за което им е било платено.А консумиралите услугите им,са потвърдили,че наистина Карим Мустафов се е обадил на сводника им.
Може би не е случайно,че точно въпросният Бисеров се интересува от този случай.Защото именно той,заедно с други депутати от тройната коалиция,прокара в предишния парламент поправката Ванко 1.Така България стана единствената държава,в която сводничеството не се счита за престъпление.Дали пък не трябва да се радваме,че нашата мила родина отново е на първо място(сами се досетете по какво)?
И как ли ни се смее Ахмед Доган,че винаги успява да намери еничарчета,които вместо него да вадят горещите кестени от огъня?
P.S. На снимката: Христо Бисеров

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Democratic Party Political Blogs - Blog Catalog Blog Directory Politics Blogs - Blog Rankings Blog directory Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор.