събота, декември 24, 2011

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ на СВЕТЛОТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО !


РОЖДЕСТВО,Ваня Костова (1989г.);музика: Пламен Ставрев, текст: Пейо Пантелеев - на йеромонах Христофор Събев

~ ТЕКСТ НА ПЕСЕНТА ~

Господи!
Как да те направя щастлив
на рождения ти ден?
Искаш ли,да ти дам
за подарък себе си?

Вън дочух далечен звън,
звън внезапен и тревожен.
Камбана влезе в моя сън
и ме погали спомен.
Звезда над мене изгоря
нощта от болка потрепери.

Прошепна хор във храма свят,
дете бях и се молех.
Запалих свещ от друга свещ,
ръка целунах на старица.
И нещо скъса се във мен,
като в ранена птица.

Глас забравен нощен глас,
дочух камбаната да плаче.
С душа горчива като мен,
с душата на сираче.
Забравих страх,
усетих Бог,
и светлината ме прегърна.
И времето за дълго спря.
Аз в себе си се върнах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Democratic Party Political Blogs - Blog Catalog Blog Directory Politics Blogs - Blog Rankings Blog directory Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор.